Tallinna Kaubamaja käive kasvas 7 protsenti 533 miljonile

11. jaanuar 2015

Tallinna Kaubamaja kontserni käive kasvas eelmisel aastal 6,9 protsenti 533,3 miljoni euroni, teatas ettevõte börsile.



Neljandas kvartalis oli kontserni käive 143,8 miljonit eurot, mis oli neli protsenti aastatagusest enam.


Supermarketite ärisegmendi kasvas seitse protsenti 366,8 miljoni euroni. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kasvas neljandas kvartalis 1,2 protsenti, aasta kokkuvõttes kahanes võrreldav müügitulu 0,7 protsenti.


Kaubamajade ärisegmendi 2014. aasta müügitulu oli 92,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2,9 protsenti. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 28 miljonit eurot, mis oli 2013. aasta neljanda kvartali tuludest kõrgem 3,8 protsenti. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2014. aasta müügitulu oli 4,6 miljonit eurot, kasvades eelnenud aastaga võrreldes 1,2 protsenti. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 1,6 miljonit eurot, mis oli 2013. aasta vastavast perioodist 2,5 protsenti kõrgem.


Autokaubandussegmendi 2014. aasta müügitulu oli 57,7 miljonit eurot. Müügitulu ületas 20,1 protsenti eelmise aasta sama perioodi tulusid, sealhulgas kasvas KIA-de müügitulu 16,9 protsenti. Neljanda kvartali 13,9 miljoni euro suurune müügitulu jäi aasta varasemale müügitulule alla 1,3 protsenti, sealhulgas kasvas KIA-de müügitulu 14,2 protsenti.


Jalatsikaubanduse segmendi 2014. aasta müügitulu oli 13,3 miljonit eurot, vähenes aastaga 9,4 protsenti. Neljanda kvartalis oli käive 3,1 miljonit eurot, kahanedes võrreldes 2013. aasta sama perioodiga 22,4 protsenti.


Kinnisvarade ärisegmendi 2014. aasta kontserniväline müügitulu oli 3,3 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aastaga võrreldes 1,1 protsenti. Neljanda kvartali kontserniväline müügitulu oli 800 000 eurot, vähenes eelmise aastaga võrreldes 10,3 protsenti.



Allikas: Postimees