Prisma tõstab töötajate palgad masueelsele tasemele

1. märts 2011

Prisma kaubaketil on plaanis lähikuudel töötajate palku tõsta.

Lainase sõnul oli eelmise aasta mais toimunud 12 ja 15 protsendi suurused palgakärped lepitud kokku aastase tähtajaga ning seesama tähtaeg ongi peagi kukkumas.

"Preemiaid oleme maksnud kõikidel aastatel vastavalt preemialepingutele ja saavutatud individuaalsetele töötulemustele," lisas ta.

 

Lainas ütles, et Prismas ei mängi suurt rolli, kaua inimene ettevõttes töötanud on.
"Prismas on staaži asemel oskustasemete süsteem. Seega palk sõltub kaupluse töötaja konkreetsetest oskustest ja teadmistest. Töötajatel on võimalus õppida, oskustaseme test läbida ja tõsta sel moel oma igakuine palgatase kõrgemaks," selgitas ta.

 

Nagu selgus tänasest Õhtulehest, on Rimi asunud tööjõukulusid üle vaatama. Mille pealt annab ühel kaubaketil veel kokku hoida?

 

"Üks suuri hoobasid on kinnisvarakulud. Laienemine masu ajal, mil kinnisvara hinnad on soodsamad, on üks eeliseid, mis võimaldab toimida madalamate kuludega. Samuti tooksin ühe näitena ka reklaamikulud, mille samuti maksavad kinni kaupluse kliendid. Väiksemad kulud kinnisvarale ja ka reklaamile võimaldavad aga omakorda hoida kulutused konkurentidest väiksemad ja seeläbi pakkuda ka kaupluses igapäevaselt soodsamat hinnataset," ütles Lainas.

 

"Lisaks on jaekaubanduses väga oluline igapäevane efektiivsus paljudes väikestes asjades- elektroonilised tellimussüsteemid, hea koostöö tarnijatega, jäätmete hoolikas sorteerimine, kliendikeskne sortiment jmt. Suurtes jaekettides on aga kuludest veelgi olulisem tulude pool. Kui kaupluses ei ole saavutatud kindlat kliendiarvu ei aita ükski kulude kokkuhoid."

 

                                                                                                         Allikas: Delfi