Prisma: me ei välista teenindajate palgatõusu

12. september 2012

Prisma esindaja Kadri Lainase sõnul pole ettevõttel veel kindlaid plaane palga tõstmise osas, kuna eelarveprotsess on alles käimas ja pigem oodatakse ära konkurentide ja teiste suurettevõtete käitumine.


„Me ei välista, et klienditeenindajate palgad võivad lähiajal tõusta ning seda mitte ainult Prismas, vaid teenindussektoris üldiselt. Peame palkade osas jälgima hoolikalt konkurentsisituatsiooni ja vaatama, kuidas käituvad palkadega teised suured jaeketid ja suured tööandjad. Meile on oluline, et meie palgatase oleks selline, et leiaksime oma kauplustesse head töötajad.,“ ütles Lainas Delfi Majandusele.


Prisma klienditeenindajate palgad on Lainase sõnul kuni 3,83 eurot tunnis ja suuresti sõltub palga suurus teenindajast endast.


„Prisma klienditeenindajad saavad ise oma palka mõjutada, nimelt on võimalik igaühel teha tasemetõstmisi, millega on võimalik oma igakuist palka tõsta. Palgad on määratud erinevate tasemetega, tulenevalt töötaja oskustest ja teadmistest,“ sõnas Lainas.


Lainase sõnul võib müüja, kes teab kauba asetust poes ja märkab hinnaerinevusi kassas ja saalis, teenida rohkem, kui müüja, kes neist asjust ei hooli.


Samas leiab Lainas, et Prisma palgatase ja töökeskkond on soosivad, sest kuigi klienditeenindusvaldkonnas on müüjate seas kõrge töövoolavus, on neil palju neid inimesi, kes on Prismas töötanud alates ettevõtte algusaegadest ehk üle 10 aasta.


„Juhul kui palgamuudatus Prisma Peremarketis peaks ka aset leidma, puudutab see hetkel siiski vaid klienditeenindajaid mitte aga juhte,“ ütles Lainas.


Ka Selveril pole poe esindaja Annika Vilu sõnul päris selge, kas ja millal teenindajate palgad tõusta võiksid.


„Kuna eelarveprotsess on alles käimas, siis on võimalikust palgatõusust veel ennatlik rääkida. Oleme juba tänavu üle vaadanud töötajate motivatsioonisüsteemi, millega on enamikel töötajatel taastunud masueelne sissetulek,“ ütles Vilu.



Allikas: Delfi Majandus